چهار راه اثر گذار برای جذب کاربران توسط اینستاگرام
شبكه اجتماعي ايراني: iransoo
شبكه اجتماعي
اینستاگرام با داشتن بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر تواسنته اهمیت خوب ی را در بین شبکه های اجتماعی کسب نماید دیگر امکان ندارد بتوان قدرت آن را نادیده گرفت. نکته ی جذاب تر این است که طبق تحقیقات اخیر معین شده است که استفاده از اینستاگرام باعث افزایش ۲۵ درصدی کاربران می شود که این بالاتر از قدرت جذب شبکه های اجتماعی دیگر مثل فیسبوک، توییتر و پینترست است. این برنامه از شروع به کارش تا به امروز توانسته افزایش ۹۰۰ درصدی را داشته باشد. طبق تحقیقات گاهي موسسات، ۷۰ درصد کاربران اینستاگرام را خانم ها ۳۰ درصد کاربران را آقایان تشکیل می دهند.
نکته ی قابل توجه این است که کاربران اینستاگرام از این برنامه در تلفن های هوشمند تبلت ها استفاده می کنند. به طور کلی این برنامه برپایه ی جلوه های بصری است. با ظهور شبکه های اجتماعی شبیه اینستاگرام و پینترست به نظر می رسد که قدرت شبکه های اجتماعی بر پایه جلوه های بصری روز به روز ارتقا می یابد.
بعد از توضیحات قبلی فکر نمی کنم محبوبیت قدرت اینستاگرام بر کسی پوشیده باشد. اما مساله این است که اینستاگرام چه طور می تواند به افزایش کسب کار شما یاری کند؟
با ما همراه باشید تا روش ی صحیح مصرف از اینستاگرام برای افزایش بیشتر فروشگاه اینترنتی تان را به شما آموزش دهیم.
طبق تحقیقات اخیر معین شده است که استفاده از اینستاگرام باعث افزایش ۲۵ درصدی کاربران می شود که این بالاتر از قدرت جذب شبکه های اجتماعی دیگر شبیه فیسبوک، توییتر و پینترست است
مسابقه و رقابتی را راه بیندازید
وقت ی بحث مصرف از مطالب کاربرپسند بیان می شود، قدرت گاهي از کارها از بقیه بیشتر است. یک راه ویژه برای جذب کاربران بیشتر برگزاری مسابقه ی هیجان انگیز برای آنهاست. چنانچه قدرت شهرت برندهای مشهور ی مثل نایک یا استارباکس را دارید که هیچ، در غیر این صورت این یک راه فوق العاده برای تشویق کاربران برای به اشتراک گذاری تجربه ی خرید مطالب و کالاها فروشگاه اینترنتی شماست.
از عکـس های اینستامحترم کاربران در صفحه ی محصولات تان استفاده بکنید
این راه فوق العاده برای نشان دادن این است که نه تنها محصولات شما محبوب هستند بلکه از نظر اجتماعی هم بین مشتریان شما از شهرت بالایی برخوردارند. به مشتریان آینده ی نشان دهید که مشتریان قبلی شما چه طور از کالاها تان استفاده می کنند محبوبیت این محصولات بین آنها تا چه میزان بالاست.
یک مثال خوب در این زمینه وبسایت فری پیپل است .
پشت صحنه هم کار بکنید
هیچ چیز خوبتر از این نیست که به کاربران این امکان را بدهید که از وقایع پشت صحنه هم خـبر داشته باشند با لایک کامنت نظرشان را به شما منتقل کنند. این درست مثل این است که شخصی را به شام دعوت بکنید ، با انجام این کار یک حس برای را به آن فرد منتقل می بکنید . در جهان ی تجارت این یک حرکت هوشمند محسوب می شود و می تواند به مشتریان یاری کند تا فروشگاه اینترنتی شما را با وجود داشتن گزینش های دیگر گزینش کنند.
به عنوان مثال شرکت تردلس نه تنها دنبال کننده های اینستاگرام را در جریان کارهای روزمره ی کمپانی قرار می دهد بلکه به آنها روش ی چاپ عکس های روی لباس ها را هم نشان می دهد.
قابلیت استفاده ی کالاها را در عکس های نمایش دهید
شما می توانید از عکـس های واضح با پشت زمینه ی سفید در وب سایتتان مصرف بکنید ولی اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که محصولات را به صورت واقعی به مشتریان معرفی بکنید . در این صورت کاربران این امکان را دارند کالاها شما را در قالب کار های روزمره شان ببینند
. به عنوان مثال نایک که کار قدرتمندی را در اینستاگرام دارد، جدید ترین کفش های را در قالب عکس زیبا اسنتاگرام و در جهان ی واقعی نمایش می دهد به کاربران امکان لایک کردن نظردادن روی عکس زیبا های خود را می دهد.
مرداد ۱۵, ۱۳۹۸
مرداد ۱, ۱۳۹۷
تیر ۲, ۱۳۹۷
دی ۲۴, ۱۳۹۶